Adriaan, waterquality labteam 205, Kenia 2011

Reisgenoten

Ik heb mijn reisgenoten, mede Nederlanders en mensen waarmee ik hierzo leef toegevoegd aan mijn links, te zien in de rechter balk van m'n reismee.

Laura en Rachel zijn de Nederlandse dames van het Microbiologische lab.
Rick is mijn colega (analytische-)Chemist.
Mick en Stefan zijn twee ICT-ers.

Deze bovenstaande personen woon ik mee samen.

Waterbouwteam 200: bestaat uit Donny, Jelle en Oscar. Zij zijn in Kiangu aan een dam aan het werken, waar wij ook langs zijn geweest. Gemiddeld eens in de twee weken wonen ook hier in het compound, in een tweede huisje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!