Adriaan, waterquality labteam 205, Kenia 2011

Bedankt en beter(schap)

Bedankt voor de leuke reacties!

Sinds gisterenkan ik spreken van een klacht-loos lichaam. Het was even niet zo'n prettig uitzicht want de medicijnen die ik kreeg waren nergens goed voor en tja, antibiotica had ik nodig en licht niet zo in de supermarkt ofzo. Maar toch, ik hoef er niet meer aan te denken, het gaat namelijk beter nu. En het gaat lekker zo, nog twee kleine weekjes eigen onderzoek en dan al het afronden en potten uitdelen. Hopelijk pakt de volgende groep ons onderzoek op en kan het afgemaakt worden. Ik hoop het echt, want het is echt een zinnig onderzoek alleen met de middelen die we hier hebben, met de riemen die we roeien, is het af en toe gewoon erg moeilijk en we hebben ook met erg veel tegenvallen moeten leven. Het is ook ondertussen gewoon geworden dat dingen niet gaan zoals het zou horen, dat gaat het hier namelijk eigenlijk nooit, net als de spirit van de mensen hier: Ach een kruiwagen heeft wielen, ik moet hem vervoeren, waarom bind ik hem niet achter mijn motor. En het gaat nog goed ook.

Kenia is genieten, maar thuis kijk ik ook erg op thuis.

Bijzonder was trouwens nog dat we gisteren langs een weeshuis hier in Kitui zijn geweest. We hebben met de kinderen gezeten, we hebben ze balonnen gegeven en we hebben gespeeld met ze, iets wat ik vroeger niet zomaar zou doen, maar het was gewoon zo bijzonder om te zien hoe blij die kinderen waren met ons gezelschap, we kunnen bijna niet lang genoeg blijven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!