Adriaan, waterquality labteam 205, Kenia 2011

Weeshuis Kitui

Vandaag zijn we naar een ''baby home'' geweest in Kitui, in de zelfde straat als ons lab en we lopen er elke dag langs. Het baby-home is een plek voor ouderloze- baby's en kleine/jonge kinderen. Als de kinderen ouder zijn wordt er geprobeert educatie voor ze te regelen en ze over te plaatsen, het weeshuis uit.

Om me heen zie ik weinig kinderen ouder dan 10-12 jaar , dus het zal geloof ik, gelukkig, vaak wel goed komen.

we hebben een kleine rondleiding gehad en hierna hebben we (bijna) de rest van de dag met de kinderen gezeten en gespeeld. De kinderen lieten een hoop energie en blijdschap zien en van de balonnen, die we mee hadden gebracht, werden ze helemaal gek (enthousiast).

Was een bijzonder dagje, iets wat ik me niet zomaar voorgesteld had, maar vond 't ook af en toe wel heftig om te zien.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!